uz-logo-pion-2.png

Wyszukiwarka

wyszukiwanie zaawansowane

Wyniki wyszukiwania: wyjazd na konferencję

Rezultaty: 13741 - 13750 z 1534 podstron

Sukces w konkursie Agroabsolwent 2021-12-14


https://wnb.uz.zgora.pl/aktualnosci/sukces-w-konkursie-agroabsolwent-17.html

VIII Warsztaty naukowe dla doktorantów i habilitantów 2022-05-02


https://iim.uz.zgora.pl/aktualnosci/viii-warsztaty-naukowe-dla-doktorantow-i-habilitantow-14.html

Maturzysto studencie studiuj w lubuskiem 2022-05-18


https://wm.uz.zgora.pl/aktualnosci/maturzysto-studencie-studiuj-w-lubuskiem-24.html

I. Praktyki 2022-03-22


https://wa.uz.zgora.pl/kierunki-studiow/biotechnologia/i-praktyki-3.html

Praktyki 2022-08-19


https://wbais.uz.zgora.pl/ksztalcenie/kierunki-studiow/architektura/praktyki-4.html

Wykład w ramach Akademii Przyszłego Architekta 2022-10-25


https://wbais.uz.zgora.pl/aktualnosci/wyklad-w-ramach-akademii-przyszlego-architekta-42.html

IX edycja kursu dokształcającego Audytor Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego - zakończona 2023-11-28


https://wbais.uz.zgora.pl/aktualnosci/ix-edycja-kursu-doksztalcajacego-audytor-bezpieczenstwa-ruchu-drogowego---zakonczona-144.html

I. Praktyki 2022-03-22


https://wfa.uz.zgora.pl/kierunki-studiow/biotechnologia/i-praktyki-3.html

Wykład "Rozwój nauczycieli w zintegrowanym modelu kształcenia i doskonalenia zawodowego. Przykład Finlandii i Singapuru" 18.05.2023 2023-05-10


https://wns.uz.zgora.pl/aktualnosci/wyklad-rozwoj-nauczycieli-w-zintegrowanym-modelu-ksztalcenia-i-doskonalenia-zawodowego-przyklad-finlandii-i-singapuru-18052023-94.html

I. Praktyki 2022-03-22


https://cm.uz.zgora.pl/kierunki-studiow-nie/biotechnologia/i-praktyki-3.html
Logo programu Widza Edukacja Rozwój Biało-czerwona flaga i napis Rzeczpospolita Polska Logo Euopejskiego Funduszu Społecznego
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Widza Edukacja Rozwój 2014-2020 "Nowoczesne nauczanie oraz praktyczna współpraca z przedsiębiorcami - program rozwoju Uniwersytetu Zielonogórskiego", POWR.03.05.00-00-Z014/18